====INFO SEMASA ======


Sebarang urusan boleh terus ke emel pertubuhan pkrjk92@gmail.com


Untuk pendaftaran ahli di luar kelantan boleh lah berhubung terus dengan pengerusi atau Setiausaha Perhubungan Negeri



Saturday, February 28, 2009

Barangan Publisiti PKRJK

Untuk menaikkan lagi imej pertubuhan Kerabat Raja Jembal, pihak pertubuhan telah mengadakan beberapa barang publisiti untuk ahli-ahli.

Dengan adanya barangan publisiti ini akan dapat memudahkan para ahli untuk mengeratkan silaturrahim sesama ahli kerabat , di antara barangan yang disediakan ialah

Logo Kereta PKRJK (Crown)
Sticker Kereta
Sticker Motosikal
Key Chain
T'Shirt
Payung
Buku Sejarah PKRJK
Carta Salasilah

Kepada ahli-ahli yang berminat untuk mendapatkan barangan publisiti ini sila berhubung dengan Setiausaha PKRJK.

Sticker Kereta /Sticker Motosikal / Buku Sejarah PKRJK


Logo Kereta PKRJK
Saiz Besar (RM70) ,
Saiz Kecil-Kancil (RM70)
Ahli dikehendaki mengisi borang permohonan logo, sila muat turun borang
dari blog ini dan sertakan dengan salinan kad pendaftaran kereta (geran kereta)
logo ini tidak boleh digunakan pada lori,van perniagaan, bas, kereta prebet sapu
atau lain-lain kenderaan perdagangan.

(logo ini adalah sebagai pengenalan diri ahli PKRJK sahaja bukannya untuk
tujuan yang lain)

6 comments:

Organza profile said...

saya nak tanya macam mana nak menjadi ahli..sebab saya berkerja kat putrajaya.. saya kena isi borong macam mana? dan pembayaran dibuat macam mana?

terima kasi..

niknasir said...

mcm nie tuan hamba..tuan hamba perlu donlod form registration tu pas tu dan catitkan dr mana tuan hamba mewarisi darah jembal nie..pastu kalau boleh emelkan sekali bukti yg mengatakan tuan hamba adalah mewarisi darah jembal..sebagai contoh salinan kad pengenalan tuan hamba serta bonda & ayahanda atau nenda ataupun salh satu surat kematian ..pun sudah cukup bukti..lepas tue poskan kepada alamat pertubuhan sekali denagn wang POS RM 15 ..atau RM 200 untuk seumur hidup dan diberi CROWN secara percuma untuk dilekatkan pada kereta..
sekain diharap dapat membantu..

pewaris darah keturunan jembal

Unknown said...

SAYA NIK GHAZALI B MAT DAUD , Bolehkah Saya Daftar Dan Macam Mana Saya Nak Daftar

Unknown said...

Boleh bagi link...untuk download form tuan

Unknown said...

Boleh bagi link...untuk download form tuan

Hamba Allah said...

Assalamualaikum..saya tak tahulah keturunan raja ke tak..tapi dengar dari ayah saya, moyang saya dulu keturunan raja belah kelantan..tapi kerana cinta, dia kawin lari dan menetap di sebuah negeri. Org malas nak bercerita pasal malu la..puteri lari dgn org kebanyakan. akibatnya...keturunan dia hidup melarat di kuala terengganu(Kena sumpah kot). Wallau akhlam..